Anna Kędzierska – Adamczyk – 18 z 21 spotkań:
Katarzyna Tomala – 3 z 21 spotkań:
Zmiany i zamknięcie roku. Omówienie zagadnień nadesłanych przez Uczestników.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 25 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 17 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.
Doradca podatkowy, prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów prawa podatkowego w Wyższej Szkole Handlowej w Warszawie. Od 1998 pracownik spółek audytorskich i spółki doradztwa podatkowego. Specjalizacja: podatki dochodowe, audyty podatkowe, związek rachunkowości i prawa podatkowego, postępowania przed organami podatkowymi oraz sądami, prowadzenie ksiąg podatkowych. Współautorka licznych pozycji z zakresu prawa podatkowego. Wieloletni wykładowca dla praktyków podatkowych oraz księgowych.
27/02/2025
do
27/02/2025
Stan realizacji: rekrutacja w toku
Kurs w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.
Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:
Czas trwania: 21 spotkań w godzinach 8:00-9:00 – dostępne będą również nagrania dla Uczestników na czas 14 dni od zakończenia spotkania.
Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.
Średnia ocen poprzednich edycji kursu: 5.0/5.0! (istnieje możliwość zakupu nagrań z poprzednich edycji – są to niezależne szkolenia)
Opinie z ankiet uczestników poprzednich edycji:
📌„Polecam szkolenia z Edutag. Zawsze na bieżąco z podatkami. Pani Ania bardzo dobrze przygotowana na zmiany, których teraz mamy aż za dużo. Bez poranków podatkowych i kadrowych ciężko byłoby nadążyć za nowościami :). 100% profesjonalizm.”
📌„Z czystym sumieniem polecam tego typy szkolenie. Doskonale przygotowana prowadząca – przede wszystkim praktyk.”
📌„W gąszczu zmieniających się przepisów poranki są ratunkiem :), zawsze można liczyć na fachowe wyjaśnienia i pomoc trenerów.”
📌„Polecam bardzo. Jesteście jedyna firmą szkoleniową , która w czasie pandemii natychmiast „zaopiekowała się ” księgowymi i ich podopiecznymi ( przedsiębiorcami 🙂 ) pomagając nam przejść przez te dwa lata. Tak samo z Polskim ładem, który nałożył się na covida : wszystko co ważne, czego nie wolno przeoczyć w naszej pracy- jest u Was.”
📌„Bardzo polecam elerningowe szkolenia, jest to wygodne, bo we własnym domu. Nie traci się czasu na dojazd i powrót, pytania można zadawać w trakcie trwania lekcji, a jeśli się czegoś nie usłyszało lub nie zrozumiało, to przesłany jest link do nagrania, do którego można wrócić i utrwalić sobie zagadnienie.”
Cena : 1250zł +23% VAT/os
(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)
Płatność na podstawie faktury VAT wystawionej w dniu rozpoczęcia zajęć z 7 dniowym terminem.
UWAGA: Istnieje możliwość płatności w 2 ratach
➡️ Ramowy harmonogram zajęć*:
*Harmonogram może ulec modyfikacji w minimalnym zakresie (zmiana poszczególnego dnia zajęć, zamiana prelegenta w danym dniu). Uczestnicy będą informowani o takim fakcie na bieżąco.
Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników: