fbpx
11/12/2024 | Webinarium

Poranki kadrowo – płacowe – edycja: zima 24/25

Zapisz się na szkolenie

Anna Kędzierska – Adamczyk – 12 z 18 spotkań:

  1. Zamknięcie roku w płacach – PIT 11 i PIT 4 R.
  2. Limity mające wpływ na płace i ZUS przedsiębiorcy. O czym pamiętać końcówką roku, jak przygotować firmy.
  3. Świadczenia dla pracowników w wersji świątecznej a ich skutki podatkowe i składkowe.
  4. Składka zdrowotna w 2025 roku.
  5. Jeszcze o RWS – w praktyce i w pytaniach.
  6. Minimalne wynagrodzenie – problemy praktyczne, projekt zmian.
  7. Zasiłki – podstawa wymiaru zasiłku od podstaw i przypadki trudne.
  8. E doręczenia w płacach.
  9. Zbieg tytułów do ubezpieczeń – powtórka.
  10. Mały ZUS plus – powtórka.
  11. Oświadczenia i wnioski na nowy rok – o czym pamiętać.
  12. Nowy rok a PPK ?
  13. Systemy wynagradzania w praktyce.
  14. Ubezpieczenie członków rodziny.
  15. Wyroki, interpretacje, pytania bieżące.

Michał Olesiak – 6 z 18 spotkań:

  1. Jakie uchybienia związane z dokumentacją pracowniczą mogą skutkować mandatem ?
  2. Umowa dot. obowiązku zachowania poufności – co to jest, kiedy warto żeby pracownik podpisał ?
  3. Najczęstsze problemy związane z wydawaniem świadectw pracy
  4. Doręczanie wypowiedzeń i innych pism rozwiązujących umowę o pracę
  5. Kiedy 50% a kiedy 100% – jak rozliczać godziny nadliczbowe ?
  6. Dodatkowa praca „niepełnoetatowca” – jak ją rozliczać
  7. Kto może odmówić pracy w godzinach nadliczbowych ?
  8. Wezwanie pracownika do sądu – jak rozliczyć mu nieobecność ?
  9. Najnowsze orzecznictwo sądowe oraz wyjaśnienia urzędów (MRPiPS, PIP) z zakresu prawa pracy.
    Prelegent:

    Anna Kędzierska – Adamczyk

    Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 25 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 17 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.

    Prelegent:

    Michał Olesiak

    Prawnik z 9-letnim stażem w Państwowej Inspekcji Pracy na stanowiskach m.in. starszego specjalisty oraz rzecznika prasowego. W 2005 r. odbył aplikację administracyjną w PIP, w 2008 r. złożył egzamin sędziowski. Członek rady programowej czasopisma oraz autor licznych publikacji w miesięczniku „Kadry i Płace w Administracji”,autor publikacji wydawanych nakładem Głównego Inspektoratu Pracy, ZUS, wydawnictwa Presscom. Doświadczony trener prawa pracy, wykładowca prawa pracy na studiach podyplomowych.

Termin i miejsce szkolenia


11/12/2024

do
26/02/2025

Stan realizacji: rekrutacja w toku

Kurs w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.

Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:

Czas trwania:18 spotkań w godzinach 8:00-9:00 – dostępne będą również nagrania dla Uczestników na czas 14 dni od zakończenia spotkania.

Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.

Średnia ocen poprzednich edycji kursu: 5.0/5.0! (istnieje możliwość zakupu nagrań z  poprzednich edycji – są to niezależne szkolenia)

Opinie z ankiet uczestników poprzednich edycji:

📌„Polecam szkolenia z Edutag. Zawsze na bieżąco z podatkami. Pani Ania bardzo dobrze przygotowana na zmiany, których teraz mamy aż za dużo. Bez poranków podatkowych i kadrowych ciężko byłoby nadążyć za nowościami :). 100% profesjonalizm.”
📌„Z czystym sumieniem polecam tego typy szkolenie. Doskonale przygotowana prowadząca – przede wszystkim praktyk.”
📌„W gąszczu zmieniających się przepisów poranki są ratunkiem :), zawsze można liczyć na fachowe wyjaśnienia i pomoc trenerów.”
📌„Polecam bardzo. Jesteście jedyna firmą szkoleniową , która w czasie pandemii natychmiast „zaopiekowała się ” księgowymi i ich podopiecznymi ( przedsiębiorcami 🙂 ) pomagając nam przejść przez te dwa lata. Tak samo z Polskim ładem, który nałożył się na covida : wszystko co ważne, czego nie wolno przeoczyć w naszej pracy- jest u Was.”
📌„Bardzo polecam elerningowe szkolenia, jest to wygodne, bo we własnym domu. Nie traci się czasu na dojazd i powrót, pytania można zadawać w trakcie trwania lekcji, a jeśli się czegoś nie usłyszało lub nie zrozumiało, to przesłany jest link do nagrania, do którego można wrócić i utrwalić sobie zagadnienie.”

Cena:


Cena: 1090zł +23% VAT/os dla osób zgłoszonych do 26.11.2024, cena od 27.11.2024: 1150zł +23% VAT/os

(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)

Płatność na podstawie faktury VAT wystawionej w dniu rozpoczęcia zajęć z 7 dniowym terminem.

UWAGA: Istnieje możliwość płatności w 2 ratach

Cena zawiera:


  • dostęp do platformy w czasie realizacji kursu zgodnie z harmonogramem (18 spotkań!) + dostęp do nagrania webinaru do 10 dni po jego zakończeniu.
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikaty ukończenia
  • wsparcie trenera w czasie trwania szkolenia

Dodatkowe informacje


➡️ Ramowy harmonogram zajęć*:

  1. 11.12.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  2. 13.12.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  3. 17.12.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  4. 19.12.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  5. 08.01.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  6. 14.01.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  7. 17.01.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  8. 22.01.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  9. 28.01.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  10. 30.01.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  11. 05.02.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  12. 07.02.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  13. 11.02.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  14. 13.02.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  15. 18.02.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  16. 20.02.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  17. 25.02.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  18. 26.02.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk

*Harmonogram może ulec modyfikacji w minimalnym zakresie (zmiana poszczególnego dnia zajęć, zamiana prelegenta w danym dniu). Uczestnicy będą informowani o takim fakcie na bieżąco.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

Zdjęcia obiektu


Szanowni Państwo,

Informujemy, że mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis internetowy edutag.pl

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w polityce prywatności.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.