fbpx
21/05/2024 | Webinarium

Poranki kadrowo – płacowe – edycja: wiosna 2024 (grupa wystartowała 13.03 – możliwość dopisania)

Zapisz się na szkolenie

Anna Kędzierska – Adamczyk – 12 z 18 spotkań:

  1. Jak zawsze o zasiłku chorobowym – wszystko o z3
    • druk ZUS Z3
    • okres wyczekiwania i wyjątki od niego
    • okres zasiłkowy
    • dokumentowanie prawa do zasiłku
    • wyłączenia i wykluczenia z zasiłku chorobowego
  2. Zasiłki opiekuńczy, macierzyński i świadczenie rehabilitacyjne – szybka powtórka
  3. Lista płac – od brutta do netta czyli powtórka schematu ze szczególnym uwzględnieniem podejścia podatkowego
  4. Ograniczenie wysokości składki zdrowotnej do wysokości zaliczki
  5. A kiedy umrze nam pracownik …
  6. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego – dokumentowanie, analiza
  7. PPK – powtórka, pułapki, zagrożenia, korzyści.
  8. Roczne rozliczenie składki zdrowotnej – wracamy do podstaw
  9. Zwolnienia ze składki zdrowotnej przedsiębiorcy
  10. Zwolnienia z PIT i ZUS – usystematyzowanie wiadomości, ujęcie zwolnień na liście płac
  11. Korekty listy płac – różne przypadki
  12. Przypadki ciekawe obliczeń listy płac w praktyce.
  13. Oświadczenia i wnioski pracownika – PIT 2(9) w praktyce
  14. Inne bieżące tematy, pytania, problemy zgłoszone przez uczestników.

Michał Olesiak – 6 z 18 spotkań:

Wśród tematów znajdzie się min.:

  • Najtrudniejsze przykłady dotyczące odpoczynku dobowego i tygodniowego
  • Jak rozliczać dodatkową pracę kadry kierowniczej w firmie ?
  • Udzielanie urlopów wypoczynkowych w różnych systemach czasu pracy
  • Kiedy naruszenie tajemnicy zawodowej lub RODO może uzasadniać zwolnienie pracownika ?
  • Jakie dokumenty kadrowe przechowywać w aktach osobowych, a jakie poza nimi ?
  • Kwestionariusz osobowy pracownika bez błędów – wzór z omówieniem
  • Najczęstsze uchybienia w dokumentacji związanej z BHP – perspektywa kadrowa
    Prelegent:

    Anna Kędzierska – Adamczyk

    Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 25 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 17 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.

    Prelegent:

    Michał Olesiak

    Prawnik z 9-letnim stażem w Państwowej Inspekcji Pracy na stanowiskach m.in. starszego specjalisty oraz rzecznika prasowego. W 2005 r. odbył aplikację administracyjną w PIP, w 2008 r. złożył egzamin sędziowski. Członek rady programowej czasopisma oraz autor licznych publikacji w miesięczniku „Kadry i Płace w Administracji”,autor publikacji wydawanych nakładem Głównego Inspektoratu Pracy, ZUS, wydawnictwa Presscom. Doświadczony trener prawa pracy, wykładowca prawa pracy na studiach podyplomowych.

Termin i miejsce szkolenia


21/05/2024

do
21/05/2024

Stan realizacji: rekrutacja w toku

Kurs w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.

Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:

Czas trwania:18 spotkań w godzinach 8:00-9:00 – dostępne będą również nagrania dla Uczestników na czas 14 dni od zakończenia spotkania.

Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.

Średnia ocen poprzednich edycji kursu: 5.0/5.0! (istnieje możliwość zakupu nagrań z  poprzednich edycji – są to niezależne szkolenia)

Opinie z ankiet uczestników poprzednich edycji:

📌„Polecam szkolenia z Edutag. Zawsze na bieżąco z podatkami. Pani Ania bardzo dobrze przygotowana na zmiany, których teraz mamy aż za dużo. Bez poranków podatkowych i kadrowych ciężko byłoby nadążyć za nowościami :). 100% profesjonalizm.”
📌„Z czystym sumieniem polecam tego typy szkolenie. Doskonale przygotowana prowadząca – przede wszystkim praktyk.”
📌„W gąszczu zmieniających się przepisów poranki są ratunkiem :), zawsze można liczyć na fachowe wyjaśnienia i pomoc trenerów.”
📌„Polecam bardzo. Jesteście jedyna firmą szkoleniową , która w czasie pandemii natychmiast „zaopiekowała się ” księgowymi i ich podopiecznymi ( przedsiębiorcami 🙂 ) pomagając nam przejść przez te dwa lata. Tak samo z Polskim ładem, który nałożył się na covida : wszystko co ważne, czego nie wolno przeoczyć w naszej pracy- jest u Was.”
📌„Bardzo polecam elerningowe szkolenia, jest to wygodne, bo we własnym domu. Nie traci się czasu na dojazd i powrót, pytania można zadawać w trakcie trwania lekcji, a jeśli się czegoś nie usłyszało lub nie zrozumiało, to przesłany jest link do nagrania, do którego można wrócić i utrwalić sobie zagadnienie.”

Cena:


Cena: 1150zł +23% VAT/os

(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)

Płatność na podstawie faktury VAT wystawionej w dniu rozpoczęcia zajęć z 7 dniowym terminem.

UWAGA: Istnieje możliwość płatności w 2 ratach

Cena zawiera:


  • dostęp do platformy w czasie realizacji kursu zgodnie z harmonogramem (18 spotkań!) + dostęp do nagrania webinaru do 10 dni po jego zakończeniu.
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikaty ukończenia
  • wsparcie trenera w czasie trwania szkolenia

Dodatkowe informacje


➡️ Ramowy harmonogram zajęć*:

  1. 13.03.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  2. 15.03.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  3. 19.03.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  4. 20.03.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  5. 25.03.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  6. 02.04.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  7. 04.04.2024 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  8. 09.04.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  9. 11.04.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  10. 15.04.2024 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  11. 17.04.2024 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  12. 23.04.2024 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  13. 25.04.2024 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  14. 06.05.2024 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  15. 09.05.2024 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  16. 14.05.2024 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  17. 16.05.2024 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  18. 21.05.2024 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk

*Harmonogram może ulec modyfikacji w minimalnym zakresie (zmiana poszczególnego dnia zajęć, zamiana prelegenta w danym dniu). Uczestnicy będą informowani o takim fakcie na bieżąco.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

Zdjęcia obiektu


Szanowni Państwo,

Informujemy, że mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis internetowy edutag.pl

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w polityce prywatności.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.