Jakość szkoleń
Certyfikat SUS 2.0 jest najnowszym standardem zarządzania i świadczenia usług szkoleniowych przeznaczonym dla podmiotów realizujących usługi szkoleniowo- rozwojowe. Określa on i zobowiązuje firmy szkoleniowe przede wszystkim do utrzymywania wysokiego poziomu przygotowania realizacji szkolenia oraz ewaluacji ofert szkoleniowych. Ponadto, wyznacza również standardy kompetencji osób prowadzących szkolenia.
Standard Usługi Szkoleniowo – Rozwojowej 2.0 który udało nam się uzyskać, jest certyfikowany, którego spełnienie potwierdza audyt wewnętrzny, przeprowadzony przez profesjonalną i niezależną organizację audytorską. Uzyskanie tego certyfikatu pozwoliło naszej firmie na wpis do BUR-u ( Baza Usług Rozwojowych) prowadzonej przez PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) a co za tym idzie, otworzyło drogę do dofinansowanych usług szkoleniowych z Europejskiego Funduszu Szkoleniowego dla naszych klientów.
Nasza firma jest również członkiem PIFS, oraz stosuje Kodeks Dobrych Praktyk PIFS.
Polska Izba Firm szkoleniowych jest największą organizacja branżowa, zrzeszająca firmy szkoleniowe w całej Polsce. Polityką Polskiej Izby Firm Szkoleniowych jest propagowanie najwyższych standardów jakości usług rozwojowych. Firmy należące do PIFS zobligowane są do przestrzegania tzw. Kodeksu Dobrych Praktyk, który określa pewne preferowane zachowania oraz postawy z punktu widzenia dobrego imienia firm działających w branży szkoleniowo- rozwojowej.
Ponadto stosujemy własny system 5 gwarancji jakości:
1. Wiedza – polega na współpracy tylko z najlepszymi trenerami, dzięki czemu jesteśmy w stanie Państwu zapewnić najwyższy poziom realizowanego szkolenia.
2. Jakości obsługi – ważne jest dla nas, aby każdy uczestnik szkolenia był odpowiednio wcześnie powiadomiony o rejestracji zgłoszenia w systemie oraz miejscu i godzinie szkolenia. Dbamy o to, aby każdy klient był odpowiednio informowany o szkoleniach, zapisach oraz terminach realizacji zarówno w formie elektronicznej jak i kontaktu telefonicznego.
3. Komfort – każda z sal szkoleniowych, w których realizujemy szkolenia, musi spełniać odpowiednie standardy jeśli chodzi o komfort uczestników oraz zaplecze gastronomiczne i techniczne.
4. Cena – staramy się, aby nasze ceny były adekwatne do oferowanej usługi, oraz dbamy o to, żeby dopasować cenę do oczekiwań odbiorców.
5. Satysfakcja– ważne jest dla nas, aby każdy uczestnik naszych szkoleń miał poczucie satysfakcji korzystając naszych usług!