fbpx

Jakość szkoleń

Certyfikat SUS 2.0 jest najnowszym standardem zarządzania i świadczenia usług szkoleniowych przeznaczonym dla podmiotów realizujących usługi szkoleniowo- rozwojowe. Określa on i zobowiązuje firmy szkoleniowe przede wszystkim do utrzymywania wysokiego poziomu przygotowania  realizacji szkolenia oraz ewaluacji ofert szkoleniowych. Ponadto, wyznacza również standardy kompetencji osób prowadzących szkolenia.
Standard Usługi Szkoleniowo – Rozwojowej 2.0 który udało nam się uzyskać, jest certyfikowany, którego spełnienie potwierdza audyt wewnętrzny, przeprowadzony przez profesjonalną i niezależną organizację audytorską. Uzyskanie tego certyfikatu pozwoliło naszej firmie na wpis do BUR-u ( Baza Usług Rozwojowych) prowadzonej przez PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) a co za tym idzie, otworzyło drogę do dofinansowanych usług szkoleniowych z Europejskiego Funduszu Szkoleniowego dla naszych klientów.

Nasza firma jest również członkiem PIFS, oraz stosuje Kodeks Dobrych Praktyk PIFS.

Polska Izba Firm szkoleniowych jest największą organizacja branżowa, zrzeszająca firmy szkoleniowe w całej Polsce. Polityką Polskiej Izby Firm Szkoleniowych jest propagowanie najwyższych standardów jakości usług rozwojowych. Firmy należące do PIFS zobligowane są do przestrzegania tzw. Kodeksu Dobrych Praktyk, który określa pewne preferowane zachowania oraz postawy z punktu widzenia dobrego imienia firm działających w branży szkoleniowo- rozwojowej.

Ponadto stosujemy własny system 5 gwarancji jakości:

1. Wiedza – polega na współpracy tylko z najlepszymi trenerami, dzięki czemu jesteśmy w stanie Państwu zapewnić najwyższy poziom realizowanego szkolenia.
2. Jakości obsługi – ważne jest dla nas, aby każdy uczestnik szkolenia był odpowiednio wcześnie powiadomiony o rejestracji zgłoszenia w systemie oraz miejscu i godzinie szkolenia. Dbamy o to, aby każdy klient był odpowiednio informowany o szkoleniach, zapisach oraz terminach realizacji zarówno w formie elektronicznej jak i kontaktu telefonicznego.
3. Komfort – każda z sal szkoleniowych, w których realizujemy szkolenia, musi spełniać odpowiednie standardy jeśli chodzi o komfort uczestników oraz zaplecze gastronomiczne i techniczne.
4. Cena – staramy się, aby nasze ceny były adekwatne do oferowanej usługi, oraz dbamy o to, żeby dopasować cenę do oczekiwań odbiorców.
5. Satysfakcja– ważne jest dla nas, aby
każdy uczestnik naszych szkoleń miał poczucie satysfakcji korzystając naszych usług!

Szanowni Państwo,

Informujemy, że mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis internetowy edutag.pl

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w polityce prywatności.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.