16/09/2025 | Webinarium

Poranki kadrowo – płacowe – edycja: jesień 2025

Zapisz się na szkolenie

Anna Kędzierska – Adamczyk – 9 z 18 spotkań:

  1. Powtórka z podatków na liście płac
  2. Nieodpłatne świadczenia w najnowszych interpretacjach
  3. Koszty z praw autorskich – problemy praktyczne
  4. Rezydent? Nierezydent? Najnowsze stanowiska MF
  5. Urlopy na liście płac
  6. Znowu o zasiłkach
  7. Jeszcze o A1 – problemy praktyczne
  8. Pytania, wątpliwości, tematy bieżące zgłaszane przez uczestników.

Cezary Pytlarz – 3 z 18 spotkań:

Zatrudnianie cudzoziemców – najczęściej pojawiające się problemy z perspektywy biur rachunkowych, oraz MŚP

Michał Olesiak – 6 z 18 spotkań:

  1. Przedstawiciele pracowników – kiedy są potrzebni, jak ich szybko i sprawnie wyłonić ?
  2. Zadaniowy czas pracy – fakty i mity
  3. Wypowiedzenie zmieniające – działania pracodawcy krok po kroku
  4. Jakie zapisy dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa warto umieścić w umowie o pracę ?
  5. Ruchomy czas pracy – jak wprowadzić, jakie daje korzyści ?
  6. Kiedy za uchybienia dotyczące urlopów wypoczynkowych można otrzymać mandat
  7. Praca zdalna – jakie zapisy warto wprowadzić w porozumieniu z pracownikiem, a jakie w regulaminie pracy zdalnej
  8. Czas pracy – praktyczne ćwiczenia
  9. Wypowiedzenie umowy o pracę – praktyczne ćwiczenia
  10. Jak płacić za godziny nadliczbowe ?
  11. Nowości z orzecznictwa SN i wyjaśnień urzędów
    Prelegent:

    Anna Kędzierska – Adamczyk

    Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 25 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 17 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.

    Prelegent:

    Cezary Pytlarz

    Prawnik, posiada 15 letnie doświadczenie w Państwowej Inspekcji Pracy, przez ponad 11 lat w Państwowej Inspekcji Pracy odpowiedzialny za planowanie i rozliczanie kontroli legalności zatrudnienia cudzoziemców. Przez 15 miesięcy kierował sekcją kontroli legalności zatrudnienia. Przygotowywał stanowiska PIP oraz SG w zakresie kontroli legalności zatrudnienia. Przygotowywał wnioski legislacyjne oraz opiniował projekty aktów prawnych dot. zatrudnienia cudzoziemców. Przeprowadził kilkaset kontroli PIP z zakresu legalności zatrudnienia cudzoziemców. Na podstawie programów autorskich przeprowadził kilkaset szkoleń z zakresu zatrudnienia cudzoziemców zarówno polskich przedsiębiorców jak i międzynarodowych koncernów, m.in. dla przedsiębiorców, pracodawców, agencji zatrudnienia, menagerów. Uczestnik i wykładowca wielu szkoleń, warsztatów, konferencji, w tym międzynarodowych dotyczących legalności zatrudnienia cudzoziemców. Biegły sądowy z zakresu legalności zatrudnienia cudzoziemców wpisany na listę biegłych Sadu Okręgowego w Katowicach.

    Prelegent:

    Michał Olesiak

    Prawnik z 9-letnim stażem w Państwowej Inspekcji Pracy na stanowiskach m.in. starszego specjalisty oraz rzecznika prasowego. W 2005 r. odbył aplikację administracyjną w PIP, w 2008 r. złożył egzamin sędziowski. Członek rady programowej czasopisma oraz autor licznych publikacji w miesięczniku „Kadry i Płace w Administracji”,autor publikacji wydawanych nakładem Głównego Inspektoratu Pracy, ZUS, wydawnictwa Presscom. Doświadczony trener prawa pracy, wykładowca prawa pracy na studiach podyplomowych.

Termin i miejsce szkolenia


16/09/2025

do
21/11/2025

Stan realizacji: rekrutacja w toku

Kurs w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.

Platforma: clickmeeting

Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:

Czas trwania:18 spotkań w godzinach 8:00-9:00 – dostępne będą również nagrania dla Uczestników na czas 14 dni od zakończenia spotkania.

Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.

Średnia ocen poprzednich edycji kursu: 5.0/5.0! (istnieje możliwość zakupu nagrań z  poprzednich edycji – są to niezależne szkolenia)

Opinie z ankiet uczestników poprzednich edycji:

📌„Polecam szkolenia z Edutag. Zawsze na bieżąco z podatkami. Pani Ania bardzo dobrze przygotowana na zmiany, których teraz mamy aż za dużo. Bez poranków podatkowych i kadrowych ciężko byłoby nadążyć za nowościami :). 100% profesjonalizm.”
📌„Z czystym sumieniem polecam tego typy szkolenie. Doskonale przygotowana prowadząca – przede wszystkim praktyk.”
📌„W gąszczu zmieniających się przepisów poranki są ratunkiem :), zawsze można liczyć na fachowe wyjaśnienia i pomoc trenerów.”
📌„Polecam bardzo. Jesteście jedyna firmą szkoleniową , która w czasie pandemii natychmiast „zaopiekowała się ” księgowymi i ich podopiecznymi ( przedsiębiorcami 🙂 ) pomagając nam przejść przez te dwa lata. Tak samo z Polskim ładem, który nałożył się na covida : wszystko co ważne, czego nie wolno przeoczyć w naszej pracy- jest u Was.”
📌„Bardzo polecam elerningowe szkolenia, jest to wygodne, bo we własnym domu. Nie traci się czasu na dojazd i powrót, pytania można zadawać w trakcie trwania lekcji, a jeśli się czegoś nie usłyszało lub nie zrozumiało, to przesłany jest link do nagrania, do którego można wrócić i utrwalić sobie zagadnienie.”

Cena:


Cena: 1090zł +23% VAT/os dla osób zgłoszonych do 31.08.2025r.

Cena od 01.09.2025: 1140zł +23% VAT/os

(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)

Płatność na podstawie faktury VAT wystawionej w dniu rozpoczęcia zajęć z 7 dniowym terminem.

UWAGA: Istnieje możliwość płatności w 2 ratach

Cena zawiera:


  • dostęp do platformy w czasie realizacji kursu zgodnie z harmonogramem (18 spotkań!) + dostęp do nagrania webinaru do 10 dni po jego zakończeniu.
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikaty ukończenia
  • wsparcie trenera w czasie trwania szkolenia

Dodatkowe informacje


➡️ Ramowy harmonogram zajęć*:

  1. 16.09.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  2. 23.09.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  3. 25.09.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  4. 30.09.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Cezary Pytlarz – UWAGA: Termin może ulec zmianie
  5. 02.10.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  6. 07.10.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  7. 09.10.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  8. 10.10.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Cezary Pytlarz – UWAGA: Termin może ulec zmianie
  9. 14.10.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  10. 16.10.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  11. 21.10.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  12. 24.10.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  13. 04.11.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  14. 07.11.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Cezary Pytlarz – UWAGA: Termin może ulec zmianie
  15. 13.11.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  16. 18.11.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  17. 14.11.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  18. 21.11.2025 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak

*Harmonogram może ulec modyfikacji w minimalnym zakresie (zmiana poszczególnego dnia zajęć, zamiana prelegenta w danym dniu). Uczestnicy będą informowani o takim fakcie na bieżąco.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

Zdjęcia obiektu


Szanowni Państwo,

Informujemy, że mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis internetowy edutag.pl

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w polityce prywatności.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.