Anna Kędzierska – Adamczyk – 16 z 21 spotkań:
Sobiesław Szefer – 1 z 21 spotkań:
Ceny transferowe – wybrane problemy
Katarzyna Tomala – 4 z 21 spotkań:
Projektowane zmiany. Omówienie zagadnień nadesłanych przez Uczestników.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 25 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 17 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.
Doradca podatkowy, prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów prawa podatkowego w Wyższej Szkole Handlowej w Warszawie. Od 1998 pracownik spółek audytorskich i spółki doradztwa podatkowego. Specjalizacja: podatki dochodowe, audyty podatkowe, związek rachunkowości i prawa podatkowego, postępowania przed organami podatkowymi oraz sądami, prowadzenie ksiąg podatkowych. Współautorka licznych pozycji z zakresu prawa podatkowego. Wieloletni wykładowca dla praktyków podatkowych oraz księgowych.
ekspert ds. podatkowych, licencjonowany przez Ministerstwo Finansów doradca podatkowy, doświadczony praktyk (od 19 lat prowadzi własną kancelarię doradztwa podatkowego), wykładowca wyższych uczelni, działalność dydaktyczna od 10 lat: szkolenia, wykłady oraz warsztaty z zakresu prawa podatkowego.
09/06/2025
do
20/08/2025
Stan realizacji: rekrutacja w toku
Kurs w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.
Platforma: clickmeeting
Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:
Czas trwania: 21 spotkań w godzinach 8:00-9:00 – dostępne będą również nagrania dla Uczestników na czas 14 dni od zakończenia spotkania.
Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.
Średnia ocen poprzednich edycji kursu: 5.0/5.0! (istnieje możliwość zakupu nagrań z poprzednich edycji – są to niezależne szkolenia)
Opinie z ankiet uczestników poprzednich edycji:
📌„Polecam szkolenia z Edutag. Zawsze na bieżąco z podatkami. Pani Ania bardzo dobrze przygotowana na zmiany, których teraz mamy aż za dużo. Bez poranków podatkowych i kadrowych ciężko byłoby nadążyć za nowościami :). 100% profesjonalizm.”
📌„Z czystym sumieniem polecam tego typy szkolenie. Doskonale przygotowana prowadząca – przede wszystkim praktyk.”
📌„W gąszczu zmieniających się przepisów poranki są ratunkiem :), zawsze można liczyć na fachowe wyjaśnienia i pomoc trenerów.”
📌„Polecam bardzo. Jesteście jedyna firmą szkoleniową , która w czasie pandemii natychmiast „zaopiekowała się ” księgowymi i ich podopiecznymi ( przedsiębiorcami 🙂 ) pomagając nam przejść przez te dwa lata. Tak samo z Polskim ładem, który nałożył się na covida : wszystko co ważne, czego nie wolno przeoczyć w naszej pracy- jest u Was.”
📌„Bardzo polecam elerningowe szkolenia, jest to wygodne, bo we własnym domu. Nie traci się czasu na dojazd i powrót, pytania można zadawać w trakcie trwania lekcji, a jeśli się czegoś nie usłyszało lub nie zrozumiało, to przesłany jest link do nagrania, do którego można wrócić i utrwalić sobie zagadnienie.”
Cena : 1190zł +23% VAT/os dla osób zgłoszonych do 31.05.2025, cena od 01.06.2025: 1250zł
(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)
Płatność na podstawie faktury VAT wystawionej w dniu rozpoczęcia zajęć z 7 dniowym terminem.
UWAGA: Istnieje możliwość płatności w 2 ratach
➡️ Ramowy harmonogram zajęć*:
*Harmonogram może ulec modyfikacji w minimalnym zakresie (zmiana poszczególnego dnia zajęć, zamiana prelegenta w danym dniu). Uczestnicy będą informowani o takim fakcie na bieżąco.
Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników: