Program szkolenia:
Grupa docelowa:
1. Właściciele mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) stosujących pojazdy w działalności gospodarczej. 2. Osoby odpowiedzialne za księgowość, finanse, działy podatkowe, controlling w firmach. 3. Osoby pracujące w dziale zakupów i administracji floty pojazdów. 4. Doradcy podatkowi, biura rachunkowe, konsultanci wewnętrzni. 5. Menedżerowie, którzy podejmują decyzje dotyczące finansowania (leasing, najem) i użytkowania pojazdów w firmie.
Korzyści i rezultaty:
1. Uczestnicy uzyskają aktualną wiedzę o zmianach przepisów podatkowych dotyczących pojazdów od 2026. 2. Uczestnicy będą potrafili prawidłowo klasyfikować pojazdy w działalności gospodarczej (leasing, najem, amortyzacja). 3. Uczestnicy nauczą się identyfikować koszty eksploatacji pojazdów i właściwie dokumentować wydatki. 4. Uczestnicy będą wiedzieli, kiedy i jak opodatkować użycie samochodu służbowego do celów prywatnych. 5. Organizacja (firma) będzie mogła zmniejszyć ryzyko błędów podatkowych i związanych z kontrolami.
Forma szkolenia:
– Wykład z prezentacją – Interakcja – pytania na czacie – Przykłady praktyczne / studia przypadków – Panel dyskusyjny – Materiały pomocnicze w PDF – Sesja Q&A
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 25 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 17 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.
20/10/2025
Szkolenie w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.
Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:
Czas trwania: 09:00-14:30.
Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.
Przykładowe opinie o naszych szkoleniach webinarowych:
📌„Państwa szkolenie elearningowe, w którym uczestniczyłam było dobrze zorganizowane, prowadzący świetnie przekazywał swoją wiedzę i odpowiadał na mnóstwo zadawanych mu pytań. Z chęcią skorzystam z tej formy kursów/ szkoleń, bo mimo, że pierwszy raz korzystałam z webinara, to sposób takiego szkolenia jest dla mnie inną, aczkolwiek tak samo ciekawą formą, jak szkolenie face to face.”
📌„Jeżeli szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania z zakresu podatków zapraszam na szkolenia EDUTAG – tutaj wszystko staje się jaśniejsze ”
📌„Zdecydowanie polecam, profesjonalna kadra i celujące wykonanie.”
360 zł + 23% VAT- os./dostęp
(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)
Płatność na podstawie faktury z 7 dniowym terminem po szkoleniu.
Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:
➡️ Przykładowy harmonogram szkolenia:
🕐08:00 – dystrybucja do uczestników materiałów szkoleniowych w formacie pdf
🕑09:30 – rozpoczęcie logowania przez uczestników (po zalogowaniu dostępna jest “poczekalnia” która w momencie startu przełączy się na pokój webinarowy)
🕒10:00 – Wykład cz I
🕓12:00 – Przerwa 30min☕️🍪
🕔12:30 – Odpowiedzi na pytania zadane na czacie, wykład cz II
🕕14:30 – Zakończenie szkolenia, odpowiedzi na przesłane pytania w trakcie drugiej części zajęć