fbpx
26/08/2022 | Webinarium

Zarządzenie przy kawie – poranne spotkania – edycja: lato 2022 (grupa wystartowała 23.6 – możliwość dopisania)

Zapisz się na szkolenie

„Zarządzania przy kawie” edycja 2. Po pierwszej edycji zapraszamy na kolejną. Nowe tematy, jeszcze więcej wiedzy o sobie, ludziach, zarządzaniu. Ta sama prowadząca. Nic nie stoi na przeszkodzie by zacząć przygodę z zarządczymi porankami od drugiej części.

Liczba spotkań: 20

  1. Jego Wysokość Klient – o pozyskiwaniu Klienta część 1
  2. Jego Wysokość Klient – o pozyskiwaniu Klienta część 2
  3. Jakość nie jakoś – standardy obsługi Klienta
  4. Social Media czy i jak je wykorzystać
  5. Wizerunek firmy w sieci
  6. Skuteczna oferta handlowa, która pokona każdą konkurencję.
  7. Zarządzanie rotacją – jak utrzymać pracownika
  8. Zarządzanie rotacją – jak w porę się z pracownikiem rozstać
  9. Jak zbudować system motywacyjny by motywował
  10. Zarządzanie konfliktem w zespole, sprawy trudne jak je rozwiązywać
  11. Doskonalenie samodzielności pracowników, czyli więcej niż delegowanie
  12. Budowanie autorytetu w zespole
  13. Coaching i mentoring – bądź źródłem rozwoju
  14. Sztuka wywierania wpływu część 1
  15. Wywieranie wpływu część 2
  16. Nawyki jak je zdobywać, jak je utrwalać
  17. Stres w miejscu pracy, czy warto go unikać?
  18. Praca i wypoczynek, work life balance
  19. Myśl jest sprawcza o optymizmie poznawczym
  20. Samorozwój o sięganiu do zasobów.
    Prelegent:

    Magdalena Huczek

    prawniczka z wykształcenia, sprzedawca z zamiłowania. Manager i szkoleniowiec z 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu pracownikami i zespołami o rozproszonej strukturze oraz 22-letnią praktyką w organizacji warsztatów. Członek kadry odpowiedzialnej za dwa największe start-upy w polskiej branży finansowej – EuroBank i DB Kredyt. Konsultantka i doradczyni w obszarze ubezpieczeń, projektów online i audytów działów sprzedaży. Nieustannie poszerzająca swoją wiedzę, poszukująca nowych wyzwań i doświadczeń. Ostatnio ukończyła studia z neuroprzywództwa i została laureatką konkursu warsztatów Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Termin i miejsce szkolenia


26/08/2022

do
26/08/2022

Stan realizacji: rekrutacja w toku

Kurs w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.

Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:

Czas trwania: 20 spotkania w godzinach 9:00-10:00 – dostępne będą również nagrania dla Uczestników na czas 10 dni od zakończenia spotkania.

Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.

Opinie z ankiet uczestników szkoleń webinarowych:

📌„Z czystym sumieniem polecam tego typy szkolenie. Doskonale przygotowana prowadząca – przede wszystkim praktyk.”
📌„Szkolenia na najwyższym poziomie.”
📌„Nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w szkoleniach elearningowych, a może uważałam za złą formę kształcenia. Jednak już po pierwszym kursie organizowanym przez Was zmieniłam zdanie i obecnie jestem w 100 % na tak. Niektóre szkolenia w okresie przed COVID 19, były dla mnie bardzo interesujące, ale musiałam niejednokrotnie zrezygnować, gdyż czas jak musiałabym poświęcić na dojazd i nieobecność całkowita w pracy zmuszały mnie do rezygnacji. Dzisiaj jest inaczej, odległość nie robi problemu. Prawdopodobnie nigdy bym nie poznała Pani Ani, a teraz będę stałym słuchaczem. Dziękuję za fantastyczne szkolenia i mega fajne przekazanie wiedzy.”
📌„Polecam, spełniło moje oczekiwania”
📌„Bardzo polecam elerningowe szkolenia, jest to wygodne, bo we własnym domu. Nie traci się czasu na dojazd i powrót, pytania można zadawać w trakcie trwania lekcji, a jeśli się czegoś nie usłyszało lub nie zrozumiało, to przesłany jest link do nagrania, do którego można wrócić i utrwalić sobie zagadnienie.”

Cena:


CENA LAST MINUTE: 1090zł +23% VAT/os

(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)

Płatność na podstawie faktury VAT wystawionej w dniu rozpoczęcia zajęć z 7 dniowym terminem.

UWAGA: Istnieje możliwość płatności w 2 ratach

Cena zawiera:


  • dostęp do platformy w czasie realizacji kursu zgodnie z harmonogramem (20 spotkań!) + dostęp do nagrania webinaru do 14 dni po jego zakończeniu.
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikaty ukończenia
  • wsparcie trenera w czasie trwania szkolenia

Dodatkowe informacje


➡️ Ramowy harmonogram zajęć*:

  1. 23.06.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  2. 24.06.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  3. 28.06.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  4. 30.06.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  5. 04.07.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  6. 05.07.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  7. 08.07.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  8. 12.07.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  9. 19.07.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  10. 22.07.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  11. 26.07.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  12. 28.07.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  13. 02.08.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  14. 03.08.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  15. 04.08.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  16. 08.08.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  17. 10.08.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  18. 18.08.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  19. 23.08.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek
  20. 26.08.2022 – godz 9:00 – 10:00 – Prelegent: Magdalena Huczek

*Harmonogram może ulec modyfikacji w minimalnym zakresie (zmiana poszczególnego dnia zajęć, zamiana prelegenta w danym dniu). Uczestnicy będą informowani o takim fakcie na bieżąco.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

Zdjęcia obiektu


Szanowni Państwo,

Informujemy, że mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis internetowy edutag.pl

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w polityce prywatności.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.