fbpx
01/12/2020 | Webinarium

Prawo zamówień publicznych – nowa ustawa uchwalona od 01.01.2021

Zapisz się na szkolenie

  1. ZAGADNIENIA PODSTAWOWE
    • Założenia nowej ustawy Prawo zamówień publicznych
    • Etap wstępny, przygotowanie postępowania
    • Minimalna wartość zamówienia, od której stosujemy ustawę
  2. PRZYGOTOWANIE POSTĘPOWANIA
    • Procedura przy zamówieniach nieprzekraczających 130.000 zł.
    • Zasady publikacji ogłoszeń przy zamówieniach nieprzekraczających 130.000 zł.
    • Czym jest „polityka zakupowa państwa” i jak ma wyglądać obowiązek jej uwzględnienia przy udzielaniu zamówień.
    • Nowe obowiązki zamawiającego
    • Wykonanie analizy potrzeb przed wszczęciem postępowania
    • Aktualizacja rocznych planów postępowań
    • Publikowanie ogłoszeń zgodnie z nowymi regulacjami
    • Miejsce „wstępnych konsultacji rynkowych” w procedurze udzielania zamówienia
    • Szacowanie wartości zamówień zgodnie z nowymi regulacjami
    • Zamówienia mieszane
    • Zasady sumowania wartości zamówień
    • Analiza dokumentów wymaganych przez nową ustawę.
    • Warunki udziału w postępowaniu wykonawców na nowych zasadach
    • Zmiany przesłanek wykluczenia
    • Zagadnienie podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
    • Kiedy można polegać na zasobach podmiotu trzeciego
  3. PROWADZENIE POSTĘPOWANIA
    • Zmiany w procedurach wieloetapowych
    • Zmiany trybów udzielania zamówień
    • Nowe terminy związania z ofertą
    • Odformalizowanie procedur
    • Wadium – zmiana podejścia
    • Istota trybu podstawowego
    • Zmienione zasady związane z zadawaniem pytań i udzielaniem wyjaśnień
    • Zasady negocjacji, ograniczenia negocjowania
    • Przeprowadzenie postępowania według nowej ustawy
    • Nowe podejście do zasady jawności
    • Rezygnacja z jawnego otwarcia ofert
    • Brak obecności wykonawcy podczas otwarcia ofert
    • Ograniczenie informacji publikowanych na stronie internetowej
    • Zmiany w zakresie badania i oceny ofert
    • Aspekt przedmiotowy
    • Aspekt podmiotowy
    • Rozszerzony katalog sytuacji umożliwiających odrzucenie oferty
    • Nowe zasady uzupełniania dokumentacji przetargowej
    • Sposób postępowania w przypadku przekroczenia terminu związania ofertą
  4. UMOWY O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE
    • Zmiany w sposobie konstruowania umów o zamówienie publiczne
    • katalog postanowień niedozwolonych (abuzywnych)
    • Waloryzacja wynagrodzenia
    • Obowiązek stosowania zaliczek w niektórych umowach
    • Obowiązek sporządzenia raportu
  5. ŚRODKI ODWOŁAWCZE
    • Kto może wnieść środek odwoławczy?
    • Zakres odwołania do Prezesa KIO:
    • wnoszenie skargi do Sądu Okręgowego w Warszawie
    • Inne sposoby rozwiązywania sporów
  6. Pytania i dyskusja
    Prelegent:

    Łukasz Pietruk

    Radca Prawny, wspólnik Kancelarii Radców Prawnych, wieloletni Inspektor Ochrony Danych (wcześniej ABI), specjalista w zakresie ochrony danych osobowych, prawa pracy, dokumentacji. Absolwent studiów podyplomowych “Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej w Praktyce”. W codziennej pracy świadczy usługi doradcze oraz prowadzi szkolenia dla instytucji prywatnych i publicznych. Jest autorem dwóch książek o tematyce prawnej i publikacji naukowych z kilku dziedzin prawa, w tym książki „Dlaczego nie należy bać się RODO?”. Wykładowca ceniony za bezpośrednie podejście i przejrzyste przekazanie wiedzy prawnej.

Termin i miejsce szkolenia


01/12/2020

Szkolenie w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.

Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:

Czas trwania: 10:00-15:00.

Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.

Przykładowe opinie o naszych szkoleniach webinarowych:

📌“Państwa szkolenie elearningowe, w którym uczestniczyłam było dobrze zorganizowane, prowadzący świetnie przekazywał swoją wiedzę i odpowiadał na mnóstwo zadawanych mu pytań. Z chęcią skorzystam z tej formy kursów/ szkoleń, bo mimo, że pierwszy raz korzystałam z webinara, to sposób takiego szkolenia jest dla mnie inną, aczkolwiek tak samo ciekawą formą, jak szkolenie face to face.”
📌“Jeżeli szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania z zakresu podatków zapraszam na szkolenia EDUTAG – tutaj wszystko staje się jaśniejsze 
📌“Zdecydowanie polecam, profesjonalna kadra i celujące wykonanie.”

Cena:


280 zł + 23% VAT

(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)

Płatność przed szkoleniem na podstawie faktury proforma wysłanej po otrzymaniu zgłoszenia.

Cena zawiera:


  • dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
  • autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane w dniu szkolenia przed rozpoczęciem)
  • imienny certyfikaty ukończenia (zostanie wysłany pocztą)

Dodatkowe informacje


Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

 

➡️ Przykładowy harmonogram szkolenia:

🕐08:00 – dystrybucja do uczestników materiałów szkoleniowych w formacie pdf
🕑09:30 – rozpoczęcie logowania przez uczestników (po zalogowaniu dostępna jest “poczekalnia” która w momencie startu przełączy się na pokój webinarowy)
🕒10:00 – Wykład cz I
🕓12:00 – Przerwa 30min☕️🍪
🕔12:30 – Odpowiedzi na pytania zadane na czacie, wykład cz II
🕕14:30 – Zakończenie szkolenia, odpowiedzi na przesłane pytania w trakcie drugiej części zajęć

Zdjęcia obiektu


Szanowni Państwo,

Informujemy, że mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis internetowy edutag.pl

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w polityce prywatności.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.