fbpx
23/05/2024 | Webinarium

Prawo pracy w pierwszej połowie 2024r

Zapisz się na szkolenie

  1. Finasowanie szkieł kontaktowych przy monitorze od 17.11.2023r.
  2. Jaka kwota finasowania, czy mamy do czynienia z finansowaniem, czy dofinansowaniem okularów lub szkieł kontaktowych.
  3. Dostosowanie warunków bhp przy monitorach w ciągu 6 miesięcy od wejścia w życie przepisów.
  4. Czy dostosowanie warunków bhp przy monitorach dotyczy pracy zdalnej.
  5. Odwołanie stanów związanych z epidemią i konsekwencje oraz obowiązki pracodawców w tym zakresie.
  6. Nowe świadectwo pracy.
  7. Ważność decyzji o niepełnosprawności po odwołaniu stanów – zmiana od 30.12.2023 (kolejna zmiana w ważności orzeczeń).
  8. Obowiązki pracodawcy wynikające z dyrektywy work life balance.
  9. Obowiązki pracodawcy wynikające z dyrektywy w sprawie przejrzystych i przewidywalnych warunków pracy w Unii Europejskiej.
  10. Święto 6 stycznia w sobotę i obowiązek obniżenia wymiaru czasu pracy.
  11. Przerwa od pracy – stanowisko GIP.
  12. Urlop rodzicielski dla ojca.
  13. Przepisy przejściowe dotyczące urlopów rodzicielskich.
  14. Komu przysługuje 9 tygodni rodzicielskiego.
  15. Dodatkowe 5 dni urlopu opiekuńczego. Wniosek o urlop opiekuńczy.
  16. Dwa dni wolne z tytułu siły wyższej. Wniosek o siłę wyższą.
  17. Chorobowe podczas urlopu opiekuńczego.
  18. Chorobowe podczas siły wyższej. Stanowisko Ministerstwa pracy.
  19. Nowe zasady zawierania umów na okres próbny.
  20. Uzasadnianie wypowiedzenie umowy na czas określony.
  21. Uprawnienia rodziców dzieci do lat 8. Treść oświadczenia.
  22. Szkolenie a czas pracy po nowelizacji.
  23. Nowe zasady rozliczania szkoleń pracowników pod kątem czasu pracy.
  24. Rozszerzona informacja o warunkach zatrudnienia. Treść informacji.
  25. Kontrola trzeźwości, wg nowych przepisów.
  26. Procedura kontroli trzeźwości.
  27. Wprowadzenie kontroli trzeźwości.
  28. Zasady zapoznawania pracowników z przepisami o kontroli trzeźwości.
  29. Dokumentacja wyników badania.
  30. Dopuszczalna zawartość alkoholu w organizmie pracownika.
  31. Kontrola na zawartość środków działających podobnie do alkoholu.
  32. Praca zdalna.
  33. Cztery rodzaje pracy zdalnej – na porozumienie, na polecenie, na żądanie oraz okazjonalna praca zdalna.
  34. Procedura pracy zdalnej.
  35. Procedura bezpieczeństwa informacji, rodo i bhp.
  36. Ocena ryzyka na pracy zdalnej.
  37. Zasady ustalania i wypłaty ekwiwalentu za pracę zdalną.
  38. Kontrola pracy zdalnej.
  39. Porozumienie w sprawie pracy zdalnej.
  40. Planowane zmiany na rok 2024.
    Prelegent:

    Przemysław Pogłódek

    inspektor pracy, były pracownik i rzecznik prasowy Państwowej Inspekcji Pracy w Katowicach, trener wpisany do Banku Wykładowców Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu, biegły sądowy z zakresu czasu pracy i naliczania wynagrodzeń, wykładowca prawa pracy w kilku wyższych uczelniach, wykładowca w wielu renomowanych ośrodkach szkoleniowych; autor publikacji naukowych z zakresu prawa pracy prowadzący własną kancelarię prawną zajmującą się obsługą podmiotów gospodarczych z zakresu prawa pracy.

Termin i miejsce szkolenia


23/05/2024

Szkolenie w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.

Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:

Czas trwania: 09:00-14:00.

Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.

Przykładowe opinie o naszych szkoleniach webinarowych:

📌„Państwa szkolenie elearningowe, w którym uczestniczyłam było dobrze zorganizowane, prowadzący świetnie przekazywał swoją wiedzę i odpowiadał na mnóstwo zadawanych mu pytań. Z chęcią skorzystam z tej formy kursów/ szkoleń, bo mimo, że pierwszy raz korzystałam z webinara, to sposób takiego szkolenia jest dla mnie inną, aczkolwiek tak samo ciekawą formą, jak szkolenie face to face.”
📌„Jeżeli szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania z zakresu podatków zapraszam na szkolenia EDUTAG – tutaj wszystko staje się jaśniejsze 
📌„Zdecydowanie polecam, profesjonalna kadra i celujące wykonanie.”

Cena:


360 zł + 23% VAT – os./dostęp

(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)

Płatność po szkoleniu na podstawie faktury z 7 dniowym terminem.

Cena zawiera:


  • dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
  • autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane w dniu szkolenia przed rozpoczęciem)
  • imienny certyfikaty ukończenia (zostanie wysłany pocztą)

Dodatkowe informacje


Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

 

➡️ Przykładowy harmonogram szkolenia:

🕐08:00 – dystrybucja do uczestników materiałów szkoleniowych w formacie pdf
🕑09:30 – rozpoczęcie logowania przez uczestników (po zalogowaniu dostępna jest “poczekalnia” która w momencie startu przełączy się na pokój webinarowy)
🕒10:00 – Wykład cz I
🕓12:00 – Przerwa 30min☕️🍪
🕔12:30 – Odpowiedzi na pytania zadane na czacie, wykład cz II
🕕14:30 – Zakończenie szkolenia, odpowiedzi na przesłane pytania w trakcie drugiej części zajęć

Zdjęcia obiektu


Szanowni Państwo,

Informujemy, że mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis internetowy edutag.pl

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w polityce prywatności.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.