fbpx
30/08/2022 | Webinarium

Poranki kadrowo – płacowe – edycja: lato 2022 (grupa wystartowała 14.6 – możliwość dopisania)

Zapisz się na szkolenie

Ilość spotkań: 18

Anna Kędzierska – Adamczyk:

Zagadnienia do omówienia – usystematyzowanie wiedzy w obszarze wynagrodzeń, ich opodatkowania i podlegania składkom.

  1. Składki zus osób prowadzących działalność gospodarczą – od tytułu do ubezpieczeń, przez ustalenie podstawy do zbiegu tytułów.
  2. Zgłaszanie płatnika składek – zasady, wyjątki, zmiany.
  3. Składka zdrowotna osób prowadzących działalność – niekończąca się opowieść.
  4. Niezmiennie o zasiłkach – problemy praktyczne.
  5. Wakacyjne problemy z wynagrodzeniem urlopowym.
  6. Co nas czeka w opodatkowaniu wynagrodzeń od 1.07.2022 – a co dopiero od 1.01.2023. Nowa skala podatkowa – jak to działa ?
  7. PIT 11 w 2022 roku.
  8. Składka zdrowotna w wynagrodzeniu.
  9. Zbieg tytułu ubezpieczeń – czy będą zmiany?
  10. Składki na fundusz pracy i fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych oraz na fundusz emerytur pomostowych – usystematyzowanie wiedzy.
  11. Podleganie składkom na ubezpieczenia w trakcie urlopu wychowawczego i za czas pobierania zasiłku macierzyńskiego.
  12. Uzupełnianie macierzyńskiego do wysokości świadczenia rodzicielskiego.
  13. Wakacyjne świadczenia dla pracownika – konsekwencje podatkowe i składkowe.
  14. Bieżące problemy i zagwostki w obszarze wynagrodzeń, ich opodatkowania i składek.

Michał Olesiak:

  1. Jak ustalić wymiar urlopu pracownika rozpoczynającego pracę w ciągu roku kalendarzowego ? – 5 praktycznych przykładów
  2. Kiedy plan urlopów jest obowiązkowy ?
  3. Zasady udzielania zwolnień od pracy dla honorowych dawców krwi
  4. Jakie wnioski pracownika bezwzględnie muszą mieć formę pisemną ?
  5. Na jakich zasadach odwołać się od orzeczenia lekarskiego o niezdolności do pracy ?
  6. Kiedy pracodawca nie może zwolnić pracownika, który otrzymał niezdolność do pracy od lekarza medycyny pracy
  7. Jakie kwestie dotyczące bhp podlegają obowiązkowej konsultacji z przedstawicielami pracowników w mniejszych zakładach pracy ?
  8. Jakie zapisy dotyczące bhp powinny być zawarte w każdym regulaminie pracy
  9. Jak poprawnie zrezygnować z tworzenia zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i wypłacania świadczenia urlopowego ?
  10. W jakich sytuacjach na pracownika można nałożyć karę pieniężną ?
  11. Czy w aktach osobowych można przechowywać notatki dotyczące zachowania pracownika ?
  12. Ile czasu ma pracodawca na wydanie pracownikowi kopii dokumentacji pracowniczej ?
  13. Po jakim czasie przedawnia się urlop wypoczynkowy i inne roszczenia pracownicze ?
  14. Jakie najczęstsze błędy związane z RODO popełniają pracodawcy ?
    Prelegent:

    Anna Kędzierska – Adamczyk

    Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doradca podatkowy z 27 letnim stażem. Wspólnik w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładowca na studiach z zakresu podatków oraz wynagrodzeń w Akademii WSB oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Trener z 17 letnim stażem z zakresu podatków dochodowych, podatku VAT, naliczania wynagrodzeń, ZUS, zasiłków. Praktyk z pasją dzielący się zdobytą przez lata wiedzą i doświadczeniem.

    Prelegent:

    Michał Olesiak

    Prawnik z 9-letnim stażem w Państwowej Inspekcji Pracy na stanowiskach m.in. starszego specjalisty oraz rzecznika prasowego. W 2005 r. odbył aplikację administracyjną w PIP, w 2008 r. złożył egzamin sędziowski. Członek rady programowej czasopisma oraz autor licznych publikacji w miesięczniku „Kadry i Płace w Administracji”,autor publikacji wydawanych nakładem Głównego Inspektoratu Pracy, ZUS, wydawnictwa Presscom. Doświadczony trener prawa pracy, wykładowca prawa pracy na studiach podyplomowych.

Termin i miejsce szkolenia


30/08/2022

do
30/08/2022

Stan realizacji: rekrutacja w toku

Kurs w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań na czacie. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będzie również dostępna tablica multimedialna, oraz prezentacja/materiały którymi będzie zarządzał prelegent.

Krótki film przedstawiający sposób realizacji szkoleń webinarowych:

Czas trwania: 18 spotkań w godzinach 8:00-9:00 – dostępne będą również nagrania dla Uczestników na czas 10 dni od zakończenia spotkania.

Każdy uczestnik otrzyma link do platformy na której należy dokonać rejestracji zgodnie z danymi przesłanym w formularzu zgłoszeniowym.

Średnia ocen poprzednich edycji kursu: 5.0/5.0! (istnieje możliwość zakupu nagrań z  poprzednich edycji – są to niezależne szkolenia)

Opinie z ankiet uczestników poprzednich edycji:

📌„Z czystym sumieniem polecam tego typy szkolenie. Doskonale przygotowana prowadząca – przede wszystkim praktyk.”
📌„Szkolenia na najwyższym poziomie.”
📌„Nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w szkoleniach elearningowych, a może uważałam za złą formę kształcenia. Jednak już po pierwszym kursie organizowanym przez Was zmieniłam zdanie i obecnie jestem w 100 % na tak. Niektóre szkolenia w okresie przed COVID 19, były dla mnie bardzo interesujące, ale musiałam niejednokrotnie zrezygnować, gdyż czas jak musiałabym poświęcić na dojazd i nieobecność całkowita w pracy zmuszały mnie do rezygnacji. Dzisiaj jest inaczej, odległość nie robi problemu. Prawdopodobnie nigdy bym nie poznała Pani Ani, a teraz będę stałym słuchaczem. Dziękuję za fantastyczne szkolenia i mega fajne przekazanie wiedzy.”
📌„Polecam, spełniło moje oczekiwania”
📌„Bardzo polecam elerningowe szkolenia, jest to wygodne, bo we własnym domu. Nie traci się czasu na dojazd i powrót, pytania można zadawać w trakcie trwania lekcji, a jeśli się czegoś nie usłyszało lub nie zrozumiało, to przesłany jest link do nagrania, do którego można wrócić i utrwalić sobie zagadnienie.”

Cena:


Cena „first minute” do 31.05.2022: 1050zł +23% VAT/os

Cena od 01.06.2022: 1100zł +23% VAT/os

(dla jednostek sektora finansów publicznych istnieje możliwość wystawienia faktury „zw”)

Płatność na podstawie faktury VAT wystawionej w dniu rozpoczęcia zajęć z 7 dniowym terminem.

UWAGA: Istnieje możliwość płatności w 2 ratach

Cena zawiera:


  • dostęp do platformy w czasie realizacji kursu zgodnie z harmonogramem (18 spotkań!) + dostęp do nagrania webinaru do 10 dni po jego zakończeniu.
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikaty ukończenia
  • wsparcie trenera w czasie trwania szkolenia

Dodatkowe informacje


➡️ Ramowy harmonogram zajęć*:

  1. 14.06.2022 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk 
  2. 21.06.2022 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  3. 22.06.2022 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  4. 27.06.2022 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  5. 29.06.2022 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  6. 01.07.2022 – godz 8:00 – 9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  7. 08.07.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  8. 12.07.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  9. 14.07.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  10. 15.07.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk 
  11. 19.07.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  12. 21.07.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk 
  13. 01.08.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Michał Olesiak
  14. 12.08.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk 
  15. 17.08.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk 
  16. 23.08.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk
  17. 25.08.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk 
  18. 30.08.2022 – godz 8:00-9:00 – Prelegent: Anna Kędzierska – Adamczyk 

*Harmonogram może ulec modyfikacji w minimalnym zakresie (zmiana poszczególnego dnia zajęć, zamiana prelegenta w danym dniu). Uczestnicy będą informowani o takim fakcie na bieżąco.

Minimalne wymagania sprzętowe dla uczestników:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

Zdjęcia obiektu


Szanowni Państwo,

Informujemy, że mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu.

Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co będzie skutkowało zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis internetowy edutag.pl

Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników, w tym profilowania. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszych stronach. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w polityce prywatności.

Akceptacja ustawień przeglądarki oznacza zgodę na możliwość tworzenia profilu użytkownika opartego na informacji dotyczącej świadczonych usług, zainteresowania ofertą lub informacjami zawartymi w plikach cookies. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.